Livrarea comenzilor
Livrarea comenzilor plasate pe website-ul nostru necesita:
1. Completarea corecta si completa a tuturor campurilor solicitate in formalarul de comanda;
2. Confirmarea comenzii, dupa preluarea acesteia, de catre unul dintre operatorii magazinului nostru online.
IMPORTANT. Fiecare comanda plasata pe site-ul www.laptodell.ro trebuie confirmata printr-un telefon din partea operatorilor nostri; fara aceasta confirmare, comanda nu va fi livrata. De aceea, este foarte important sa prezentati un numar de telefon valabil, la cate sa se raspunda in vederea confirmarii comenzii.
Pentru orice informatii sau intrebari legate de comanda plasata sau de produsele comandate, va rugam sa ne contactati, fie telefonic, la numerele indicate la sectiunea Contact, intre orele 10.00-16.00, de luni pana vineri, sau non-stop, prin intermediul formularului de contact de pe site-ul nostru. Veti primi raspuns la solicitarile dvs, in max. 24 ore de la primirea mesajului.
IMPORTANT. Pentru a facilita un raspuns cat mai rapid, din partea operatorilor nostri, va rugam sa precizati numarul de ordine al comenzii plasate (numar pe care il primiti in momentul primirii mesajului de confirmare a comenzii) si, eventual, data acestei comenzi.
MODIFICAREA/ANULAREA COMENZII
In cazul in care doriti sa modificati comanda facuta sau sa o anulati, va rugam sa precizati acest lucru operatorului nostru, care va va contacta in vederea confirmarii comenzii pe care ati plasat-o. Dupa confirmarea comezii catre operatorul care v-a contactat, comenzile vor intra pe fluxul de livrare; din aceasta cauza, va fi mult mai dificil de modificat sau anulat comanda dvs.
In cazul in care doriti sa returnati un produs achizitionat prin intermediul magazinului nostru online, va rugam sa completati formularul de retur. (sa faci pagina cu formularul de retur, ca toate magazinele mari au).
Livrarea se realizeaza prin curier rapid Fan Curier, numai pe teritoriul Romaniei, in zonele geografice operate de operatorul de curierat.
Costurile de transport sunt, dupa cum urmeaza:
- Pentru comenzile cu valoare de mai mare de 100 RON, TVA inclus, livrarea este gratuita;
- Pentru comenzile mai mici de 100 RON, tva inclus, costul livrarii este de 15 RON, TVA inclus.
Pentru zonele din afara ariei de operare a firmei de curierat se percepe o taxa suplimentara de 1,5 RON/km. Vedeti zonele deservite de FAN Courier pe site-ul lor, la nivel national.
IMPORTANT. Taxa de transport nu se returneaza, in cazul anularii unei comenzi.
Termen de livrare: 2-4 zile lucratoare, din momentul confirmarii telefonice a comenzii. Termenul de livrare se poate prelungi, in cazul aparitiei unor conditii conditii meteo deosebite.
IMPORTANT. Acest termen de livrare este valabil, in cazul in care se opteaza pentru comenzile cu plata ramburs. In cazul in care alegeti alte modalitati de plata – card, PayPal – termenul de livrare se modifica, in functie de momentul inregistrarii platii.
RETUR PRODUSE.
Pentru a returna un produs, este necesar sa completati, in prealabil, formularul de retur, prin care ne instiintati cu privire la dorinta dvs de a inapoia produsul/produsele comandate.
Nu returnam contravaloarea produselor desigilate, folosite, a produselor asupra carora s-a intervenit neautorizat, a produselor care prezinta semne vadite de deteriorare (crapaturi, parti lipsa, zgaraieturi, etc) sau de uzura excesiva. De asemenea, produsele returnate trebuie sa fie prezentate in ambalajul original, si acesta nedeteriorat; accesoriile incluse, alaturi de produsul comandat, trebuie returnate, odata cu acesta, precum si certificatul de garantie, cartea de instructiuni si orice alte inscrisuri.
IMPORTANT. Cheltuielile de retur se suporta de catre client.
Va rugam sa verificati modul in care va este prezentat coletul, la primire, de catre operatorul curier. Daca observati elemente care sugereaza deteriorarea coletului, puteti refuza receptia acestuia; operatorul curier este obligat sa va intocmeasca un proces verbal in care se specifica motivul (se descrie in detaliu) refuzului primirii si care trebuie, neaparat, sa prezinte semnatura clientului. Pentru dovezi suplimentare, puteti face fotografii ale coletului deteriorat. Puteti solicita chiar si deschiderea coletului in fata operatorului curier, pentru a va convinge ca totul este in regula cu produsul. Orice reclamatie ulterioara preluarii coletului de catre client nu va fi luata in considerare.